Articolul precedent |
Articolul urmator |
230 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-17 16:19 |
SM ISO690:2012 CIOCÎRLAN, Livia, BULARGA, Tatiana. Imperativele inițierii micilor școlari în arta muzicală. In: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan, 2 mai 2016, Bălți. Bălți: Tipografia Indigou Color, 2016, pp. 81-86. ISBN 978-9975-3145-9-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan 2016 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 2 mai 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 81-86 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Eficiența procesului de formare și dezvoltare a personalității prin artă depinde, în mare parte, de modalitatea de inițiere a copiilor în arta muzicii în ciclul primar. Însă, considerăm că nu e posibilă o familiarizare a micului școlar cu muzica de valoare, dacă profesorul, care asigură procesul educațional nu cunoaște gradul inițial al dezvoltării copiilor, al capacităților generale de cunoaștere, a capacităților muzicale. O depistare competentă a capacităților generale și speciale ale fiecărui elev din clasă ar asigura o practicare de succes în cadrul lecțiilor de arte (Educație muzicală, Educație plastică) a tuturor secvențelor de lecție, de contactare a copiilor cu artă, fie prin experiențe artistice practice, fie prin însușirea elementelor tehnicii de interpretare vocală sau de execuție plastică și a cunoștințelor din domeniul artelor. În această ordine de idei, propunem în articolul dat un set de procedee de depistare a capacităților muzicale ale elevilor, care e necesar de aplicat la primele lecții de educație muzicală în clasele primare pentru a organiza cu succes procesul ulterior de formare/dezvoltare muzical-artistică a copiilor, luând în considerație capacitățile generale și speciale ale acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie capacitățile muzicale, activitățile muzicale, personalitatea elevului, dezvoltarea artistică, procedee și tehnici de testare/identificare a capacităților, instruire diferenţiată, succes, musical capacities, musical activities, pupil‘s personality, artistic development, proceedings and techniques for testing/identification capacities, different training, success |
||||||
|