Articolul precedent |
Articolul urmator |
221 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-08 00:04 |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Luminiţa. Tehnici și obiective în procesul de abordare a muzicii contemporane. In: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan, 2 mai 2016, Bălți. Bălți: Tipografia Indigou Color, 2016, pp. 66-69. ISBN 978-9975-3145-9-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan 2016 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 2 mai 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 66-69 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În procesul de abordare a muzicii contemporane se face apel la metodele tradiționale, cele care țin de sfera muzicii tonale, în scopul învățării și fixării unei poziții corecte și a unei solide tehnici instrumentale. În același timp, copiii vor asculta și se vor iniția la început auditiv și mai târziu și tehnic, în gestica instrumentală modernă. Copiii nu au păreri preconcepute despre un anumit gen muzical pentru că nu au la ce să se raporteze. Ei manifestă o curiozitate naturală și un apetit spontan de cunoaștere, cu condiția ca acea muzică să-i conducă într-un univers apropiat lor. Obiectivele urmărite în cadrul acestui proces de învățare sunt concentrarea elevului asupra timbrului, suscitarea curiozității și imaginației copilului precum și sublinierea și încurajarea creativității acestuia. |
||||||
Cuvinte-cheie muzică contemporană, gen muzical, timbru, mijloace de învățare, creativitate, contemporary music, musical genre, timbre, learning means, creativity. |
||||||
|