Articolul precedent |
Articolul urmator |
297 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-13 21:53 |
SM ISO690:2012 TETELEA, Margarita, CUCER, Veronica. Dimensiunea praxiologică a formării interpretului pianist. In: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan, 2 mai 2016, Bălți. Bălți: Tipografia Indigou Color, 2016, pp. 37-41. ISBN 978-9975-3145-9-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan 2016 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 2 mai 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 37-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Muzica este o artă şi calea de înaintare spre ea trebuie să fie la fel „artistică‖. De aceea, traseul de intrare în lumea muzicii se va realiza pe calea artisticului, a poeticului, a frumosului şi a farmecului ei. Articolul scoate în evidenţă unele aspecte psiho-pedagogice și praxiologice de formare a competenţelor interpretative ale elevului pianist, având ca bază atât teoriile și metodele tradiționale de predare a pianului, cât și abordarea modernă a acestui act. În acest context, în articol se dă referința la activitatea pedagogico-artistică a pianistului și pedagogului contemporan, profesor universitar Serghei Covalenco. |
||||||
Cuvinte-cheie învățământul artistic, competenţe interpretative, raport tehnico-artistic, relaţia elev-muzică, pedagog-pianist, artistic education, skills interpretative report technical-artistic, relationship music student, teacher-pianist |
||||||
|