Articolul precedent |
Articolul urmator |
271 0 |
SM ISO690:2012 BULARGA, Tatiana. Praxiologia inovativ-artistică: abordare de sistem. In: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan, 2 mai 2016, Bălți. Bălți: Tipografia Indigou Color, 2016, pp. 32-37. ISBN 978-9975-3145-9-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan 2016 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 2 mai 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 32-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul practicii învățământului artistic din Republica Moldova ne dovedește destul de convingător că între teoria și praxiologia artistică există o discrepanță considerabilă, fapt care afectează negativ managementul implementării unei praxiologii inovaționale, adică de formare prin inovare. Dezideratul implementării unei praxiologii formativ-inovaționale în învățământul artistic național nu este un capriciu al momentului și nici un demers de ordin pur teoretic, ci este o necesitate vitală, practică care vizează mobilizarea tuturor resurselor umane spre a schimba atât viziunea integrativ-profesională a cadrelor didactice, cât și responsabilitatea nemijlocită a acestora pentru calitatea acțiunilor întreprinse zi de zi cu actorii procesului de formare.Praxiologia inovativ-artistică este destinată pedagogului-practician din domeniul învățământului artistic pentru a orienta acțiunea acestuia spre: proactivitate, centrare valorică, introdeschidere artistică, creativitate și succes personal/public. Conținuturile lucrării vor avea o rezonanță pozitivă în rândul studenților, masteranzilor, doctoranzilor și tuturor cadrelor didactice din sistemul educațional-artistic. |
||||||
Cuvinte-cheie praxiologia inovativă, învățământul artistic național, implementare, proactivitate, centrare valorică, succes, procesul de formare, participanții procesului de formare, innovative praxeology, national artistic education, Deployment, proactivity, value, success, formation process, the participants of the formation process |
||||||
|