Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 21:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:316.77+371.212 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (812) |
![]() MANUIL, Svetlana. Deziderate pedagogice în formarea competenței de comunicare la elevi. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 197-202. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:316.77+371.212 | ||||||
Pag. 197-202 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Competența de comunicare reprezintă o categorie de competențe esențială într-o lume globală, în absența căreia nu se poate construi nici cunoaștere/învățare, nici relaționare. Formarea și optimizarea competenței de comunicare este o condiţie pragmatică care favorizează reuşita integrării şcolare și sociale a elevului, constituind obiectivul esențial al muncii educative în şcoală. Competența de comunicare este un element cheie pentru a avea succes în diferite sfere ale vieții și, din acest motiv, formarea și dezvoltarea acesteia devine un scop nu doar în pedagogie, ci și în toate sectoarele vieţii sociale. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, competenţă de comunicare, formarea competenței de comunicare, elevi, competence, communication competence, communication competence formation, students |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Manuil, S.</creatorName> <affiliation>Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Deziderate pedagogice în formarea competenței de comunicare la elevi</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-382-0</relatedIdentifier> <subjects> <subject>competenţă</subject> <subject>competenţă de comunicare</subject> <subject>formarea competenței de comunicare</subject> <subject>elevi</subject> <subject>competence</subject> <subject>communication competence</subject> <subject>communication competence formation</subject> <subject>students</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.016:316.77+371.212</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Competența de comunicare reprezintă o categorie de competențe esențială într-o lume globală, în absența căreia nu se poate construi nici cunoaștere/învățare, nici relaționare. Formarea și optimizarea competenței de comunicare este o condiţie pragmatică care favorizează reuşita integrării şcolare și sociale a elevului, constituind obiectivul esențial al muncii educative în şcoală. Competența de comunicare este un element cheie pentru a avea succes în diferite sfere ale vieții și, din acest motiv, formarea și dezvoltarea acesteia devine un scop nu doar în pedagogie, ci și în toate sectoarele vieţii sociale.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Communication skills are an essential category of skills in a global world, in the absence of which neither knowledge / learning nor relationships can be built. The formation and optimization of the communication competence is a pragmatic condition that favors the success of the school and social integration of the student, constituting the essential objective of the educational work in the school. Communication skills are a key element for success in various spheres of life and, for this reason, its formation and development becomes a goal not only in pedagogy but also in all sectors of social life.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>