Articolul precedent |
Articolul urmator |
497 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-27 10:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37:398 (3) |
Educație (14518) |
Folclor propriu-zis (722) |
SM ISO690:2012 STAFIU, Natalia, SILISTRARU, Nicolae. Folclorul – mijloc de educație. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 90-94. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37:398 | ||||||
Pag. 90-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pedagogia populară este conștiința socială a poporului, care a apărut și s-a dezvoltat pe baza generalizării faptelor oamenilor, care nu au avut o pregătire specială pedagogică. Poporul a fost cel care a creat mijloace optimale de exprimare a ideilor, în acest sens, pedagogia populară, în pofida caracterului complex, nu este lipsită de un sistem: mijloace metode și procedee. Bogata cultură spirituală, acumulată de popor în decursul veacurilor, a format și formează baza inițială de la care a pornit dezvoltarea mai multor ramuri ale științei moderne. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogie populară, folclor, artă populară, folk pedagogy, folklore, folk art |
||||||
|