Cultura organizațională în contextul prestării serviciilor sociale în condiții pandemice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
353 40
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 00:32
SM ISO690:2012
LAPOŞINA, Emilia, FRUNZE, Olesea. Cultura organizațională în contextul prestării serviciilor sociale în condiții pandemice . In: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 219-229. ISBN 978-9975-46-545-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie 2021
Conferința "Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie"
Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021

Cultura organizațională în contextul prestării serviciilor sociale în condiții pandemice

Organizational culture in the context of the provision of social services in pandemic conditions


Pag. 219-229

Lapoşina Emilia, Frunze Olesea
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 10 mai 2022


Rezumat

From the variety of types of organizational culture we draw attention to some that provide services to social services, bureaucratic culture and charity, because it presents particular aspects or a mix of cultures of the activity of social assistance organizations, meets with different preferences and accents in providing services social population. The culture is oriented towards satisfying the needs in terms of effectiveness.

Cuvinte-cheie
organization, organizational culture, change management, virtual management, resilience, components of organizational culture