Articolul precedent |
Articolul urmator |
331 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-11 17:08 |
SM ISO690:2012 LAPOŞINA, Emilia. Repere teoretico-practice privind comunicare în organizații în situații de urgență epidemiologică. In: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 212-218. ISBN 978-9975-46-545-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie 2021 | ||||||
Conferința "Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie" Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 212-218 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actualmente în Republica Moldova ne aflăm în stare de urgență - o declarație guvernamentală care modifică funcționarea normală a anumitor instituții legislative, executive etc. Asemenea declarații au loc de obicei în timpul, pandemiilor, dezastrelor naturale etc. Astfel de declarații îi avertizează pe cetățeni să își schimbe comportamentul normal și ordonează agențiilor guvernamentale să pună în aplicare planuri de urgență. În contextul stării de urgență constatăm o nevoie de a se adapta la schimbările actuale și a reconstrui cultura organizaţională pentru a realiza o comunicare eficientă. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare face ti face, comunicare virtuală, comunicare mediată, coeziunea grupului, stil de comunicare, satisfacție în grup de muncă |
||||||
|