Particularitățile capacității de a planifica activitatea de muncă la elevii cu dizabilități mintale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
349 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-01 20:58
SM ISO690:2012
CERNEAVSCHI, Viorica, STRATAN, Valentina. Particularitățile capacității de a planifica activitatea de muncă la elevii cu dizabilități mintale. In: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 31-38. ISBN 978-9975-46-545-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie 2021
Conferința "Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie"
Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021

Particularitățile capacității de a planifica activitatea de muncă la elevii cu dizabilități mintale

Particularities of the ability to plan work activity for pupils with mental disabilities


Pag. 31-38

Cerneavschi Viorica, Stratan Valentina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 mai 2022


Rezumat

This article presents the research results of the level of training of work capacity planning for pupils with mental disabilities in Technology Education classes. The obtained results show that the activity planning for most pupils is insufficiently formed and superficially expressed, in some of the pupils it is not formed. The reason for this situation can be explained by the fact that the formation of this capacity does not occur spontaneously, chaotically in any activity, but requires a work with a special purpose oriented by the pedagogue.

Cuvinte-cheie
pupils with mental disabilities, culture of work, capacities, planning / design, work activity