Cunoaşterea elevului – factor important în dezvoltarea competenţelor investigaționale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
338 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-29 10:11
SM ISO690:2012
IORDACHE (NEAGU), Marieta. Cunoaşterea elevului – factor important în dezvoltarea competenţelor investigaționale. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 305-316. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.19, Partea 1, 2021
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021

Cunoaşterea elevului – factor important în dezvoltarea competenţelor investigaționale


Pag. 305-316

Iordache (Neagu) Marieta
 
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

Natural Science lessons can make a significant contribution to the development of investigative skills of young schoolchildren, arousing curiosity about the environment. The main goal is to develop the student's knowledge, giving him the opportunity to illustrate the link between their developmental stages and investigative competence, not only what they know, but especially what they can model and create.

Lecțiile de științe ale naturii pot aduce un aport considerabil în dezvoltarea competențelor de investigare ale școlarilor mici, stârnind curiozitatea cu privire la mediul înconjurător. Principalul scop urmărit este dezvoltarea cunoștințelor elevului, oferindu-i posibilitatea de a ilustra legătura dintre stadiile de dezvoltare ale acestora și ale competenței investigaționale, nu doar a ceea ce cunosc, ci, mai ales, a ceea ce pot modela și crea.

Cuvinte-cheie
investigative competence, Stages of development, critical thinking, creativity, intelligence,

competenţă investigaţională, stadii de dezvoltare, gândire critică, creativitate, inteligenţă