Articolul precedent |
Articolul urmator |
356 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 10:11 |
SM ISO690:2012 IORDACHE (NEAGU), Marieta. Cunoaşterea elevului – factor important în dezvoltarea competenţelor investigaționale. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 305-316. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.19, Partea 1, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 305-316 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Natural Science lessons can make a significant contribution to the development of investigative skills of young schoolchildren, arousing curiosity about the environment. The main goal is to develop the student's knowledge, giving him the opportunity to illustrate the link between their developmental stages and investigative competence, not only what they know, but especially what they can model and create. |
||||||
Cuvinte-cheie investigative competence, Stages of development, critical thinking, creativity, intelligence, competenţă investigaţională, stadii de dezvoltare, gândire critică, creativitate, inteligenţă |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Iordache (Neagu), M.</creatorName> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Cunoaşterea elevului – factor important în dezvoltarea competenţelor investigaționale</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-235-8</relatedIdentifier> <subjects> <subject>investigative competence</subject> <subject>Stages of development</subject> <subject>critical thinking</subject> <subject>creativity</subject> <subject>intelligence</subject> <subject>competenţă investigaţională</subject> <subject>stadii de dezvoltare</subject> <subject>gândire critică</subject> <subject>creativitate</subject> <subject>inteligenţă</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Natural Science lessons can make a significant contribution to the development of investigative skills of young schoolchildren, arousing curiosity about the environment. The main goal is to develop the student's knowledge, giving him the opportunity to illustrate the link between their developmental stages and investigative competence, not only what they know, but especially what they can model and create.</p></description> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Lecțiile de științe ale naturii pot aduce un aport considerabil în dezvoltarea competențelor de investigare ale școlarilor mici, stârnind curiozitatea cu privire la mediul înconjurător. Principalul scop urmărit este dezvoltarea cunoștințelor elevului, oferindu-i posibilitatea de a ilustra legătura dintre stadiile de dezvoltare ale acestora și ale competenței investigaționale, nu doar a ceea ce cunosc, ci, mai ales, a ceea ce pot modela și crea.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>