Articolul precedent |
Articolul urmator |
352 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 21:57 |
SM ISO690:2012 IFRIM, Constantin-Cătălin. Analiza comparată a manualelor digitale de informatică și tic (clasele gimnaziale). In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 275-283. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.19, Partea 1, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 275-283 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The digital textbook is a modern educational resource, the result of the development of new technologies. The article presents a comparative analysis of digital textbooks in Computer Science and ICT in Secondary School. |
||||||
Cuvinte-cheie digital textbook, education, technology, manual digital, educaţie, tehnologie |
||||||
|