Analiza comparată a manualelor digitale de informatică și tic (clasele gimnaziale)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
352 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 21:57
SM ISO690:2012
IFRIM, Constantin-Cătălin. Analiza comparată a manualelor digitale de informatică și tic (clasele gimnaziale). In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 275-283. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.19, Partea 1, 2021
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021

Analiza comparată a manualelor digitale de informatică și tic (clasele gimnaziale)


Pag. 275-283

Ifrim Constantin-Cătălin
 
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

The digital textbook is a modern educational resource, the result of the development of new technologies. The article presents a comparative analysis of digital textbooks in Computer Science and ICT in Secondary School.

Manualul digital reprezintă resursa educaţională modernă, rezultat al dezvoltării noilor tehnologii. Articolul prezintă o analiză comparativă a manualelor digitale de informatică și TIC de la gimnaziu.

Cuvinte-cheie
digital textbook, education, technology,

manual digital, educaţie, tehnologie