Articolul precedent |
Articolul urmator |
370 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 23:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.1 (224) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
SM ISO690:2012 RAILEANU, Olga. Parteneriat educațional orientat spre1 consilierea părinților și elevilor în instituția de învățământ. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 183-194. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | |||||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.018.1 | |||||||
Pag. 183-194 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
The educational partnership between the school and the family represents a commitment of collaboration and cooperation in the action of education and formation of the student's personality. Within the educational community, the educational partnership oriented towards the educational counseling of students and parents in the educational institution, has a determining role. Of course, the instructive function of the school is still important, but, at the same time, the school also has a regulatory role of social behaviors and those acquired within the family. In this sense, the immediate intervention of specialists is required and the assurance of an efficient and functional partnership to ensure the success of students. |
|||||||
Cuvinte-cheie partnership, parents, students, counseling, deviant behavior, partnership programs, collaboration, parteneriat, părinţi, elevi, consiliere, comportament deviant, programe de parteneriat, colaborare |
|||||||
|