Educarea și recuperarea copiilor cu dizabilități prin metoda activă a muzicoterapiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
272 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-27 21:43
SM ISO690:2012
ATRASH JUCAN, Aurica. Educarea și recuperarea copiilor cu dizabilități prin metoda activă a muzicoterapiei . In: Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective, 30-31 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, pp. 23-34. ISBN 978-9975-3470-8-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective 2021
Conferința "Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective"
Bălți, Moldova, 30-31 octombrie 2020

Educarea și recuperarea copiilor cu dizabilități prin metoda activă a muzicoterapiei

The education and recovery of children with disabilities - through music


Pag. 23-34

Atrash Jucan Aurica
 
Școlile din Daburya, Nazareth
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

The article deals with the therapeutic value of singing – a form of educationaltherapeutic activity organization regarding the active method of musical therapy – in rehabilitating and socializing with children from primary education, who suffer (or don’t) from various diseases, some not no complicated disabilities or behavioral disorders.

Cuvinte-cheie
active music therapy, psychotherapy, therapeutic music education, creativity, socialization