Articolul precedent |
Articolul urmator |
272 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-27 21:43 |
SM ISO690:2012 ATRASH JUCAN, Aurica. Educarea și recuperarea copiilor cu dizabilități prin metoda activă a muzicoterapiei . In: Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective, 30-31 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, pp. 23-34. ISBN 978-9975-3470-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective 2021 | ||||||
Conferința "Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective" Bălți, Moldova, 30-31 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 23-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article deals with the therapeutic value of singing – a form of educationaltherapeutic activity organization regarding the active method of musical therapy – in rehabilitating and socializing with children from primary education, who suffer (or don’t) from various diseases, some not no complicated disabilities or behavioral disorders. |
||||||
Cuvinte-cheie active music therapy, psychotherapy, therapeutic music education, creativity, socialization |
||||||
|