Articolul precedent |
Articolul urmator |
389 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 13:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.011.33 (20) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 BALABAN, Luminița-Maria. Portofoliul – ca modalitate de dezvoltare a competenţei de a învăţa să înveţe a liceenilor . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 143-149. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.3, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.011.33 | ||||||
Pag. 143-149 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article emphasizes, through a holistic approach of portofolios, the impact upon students’ competence of learning how to learn a foreign language.The definitions of the key-words clarifies the usefulness for educational purposes.It insists on the numerous advantages in using the portfolio during the educational process.The disadvantages of using the portfolio and how to overcome them are also explained. The theoretical and practical examples highlight the formative feature. The conclusions identify the article’s importance in using the portfolio as a means of self-evaluation and training for life-long learning. |
||||||
Cuvinte-cheie portfolio, the competence of learning how to learn, self-evaluation |
||||||
|