Utilizarea instrumentelor specifice de explorare a mediului de către preşcolari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
404 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 22:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.21.033 (2)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007)
SM ISO690:2012
GÎNJU, Stela. Utilizarea instrumentelor specifice de explorare a mediului de către preşcolari . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 149-155. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.3, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Utilizarea instrumentelor specifice de explorare a mediului de către preşcolari

Use of specific tools for exploring the environment by preschoolers

CZU: 373.21.033

Pag. 149-155

Gînju Stela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

This article reports on the use of specific tools for exploring the environment by preschoolers, based on the cycle of studying the environment. It is mentioned that the activities of environmental exploration, using various tools are provided by the Curriculum for early education. The author describes in the article the specific tools for exploring the environment and the methodology for using them. The article presents concrete examples of integrating tools in integrated activities or in kindergarten walks.

Cuvinte-cheie
preschoolers, preschoolers, specific tools for exploring the environment