Articolul precedent |
Articolul urmator |
547 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 17:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.1:159.922.72 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Adriana, APOSTOL, Elena. Influența mediului familial asupra personalității la școlarul mic cu dizabilitate auditivă. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.1, pp. 164-168. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-560-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.1:159.922.72 | ||||||
Pag. 164-168 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The family is the basic environment in which the child grows and develops. This represents the complex psycho-social formation that includes the set of psychic feelings, ways of interpersonal relationships, attitudes, extremely necessary for the development and social integration of the human being. |
||||||
Cuvinte-cheie family, child, family environment, socio-emotional environment, educational intelligence, emotions, character, attachment, developmental conditions |
||||||
|