Depășirea provocărilor legate de predarea Analizei matematice la distanță în perioada pandemică COVID-19
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
306 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-09 12:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
517(072.8):004 (1)
Analiză (301)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4202)
SM ISO690:2012
GAŞIŢOI, Natalia. Depășirea provocărilor legate de predarea Analizei matematice la distanță în perioada pandemică COVID-19. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. I, pp. 128-132. ISBN 978-9975-50-271-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 10, Vol. I, 2021
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021

Depășirea provocărilor legate de predarea Analizei matematice la distanță în perioada pandemică COVID-19

CZU: 517(072.8):004

Pag. 128-132

Gaşiţoi Natalia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2022


Rezumat

In this paper we will discuss some challenges related to the online teaching of Calculus, caused by the COVID-19 pandemic and some methods of active teaching and learning, which would allow maintain the quality of the educational process at the appropriate level of educational standards. We describe some possible solutions for overcoming the challenges and identify some tools for organising distance educational activities for Calculus lessons.

Cuvinte-cheie
didactic of Mathematics, teaching technics, teaching Calculus, active learning, online lessons