Articolul precedent |
Articolul urmator |
306 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-09 12:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
517(072.8):004 (1) |
Analiză (301) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4202) |
SM ISO690:2012 GAŞIŢOI, Natalia. Depășirea provocărilor legate de predarea Analizei matematice la distanță în perioada pandemică COVID-19. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. I, pp. 128-132. ISBN 978-9975-50-271-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 10, Vol. I, 2021 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 517(072.8):004 | ||||||
Pag. 128-132 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this paper we will discuss some challenges related to the online teaching of Calculus, caused by the COVID-19 pandemic and some methods of active teaching and learning, which would allow maintain the quality of the educational process at the appropriate level of educational standards. We describe some possible solutions for overcoming the challenges and identify some tools for organising distance educational activities for Calculus lessons. |
||||||
Cuvinte-cheie didactic of Mathematics, teaching technics, teaching Calculus, active learning, online lessons |
||||||
|