Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-18 13:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111(072.8) (21) |
Limba engleză (699) |
![]() ANDONI, Ina. Key strategies for engaging students in a virtual classroom. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. I, pp. 88-90. ISBN 978-9975-50-271-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 10, Vol. I, 2021 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111(072.8) | ||||||
Pag. 88-90 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Cursurile online eficiente implică feedback, interacțiune și conținut și promovează auto-învățarea, precum și o înțelegere a stilurilor de învățare. Ele încurajează un curriculum deschis, în care studenții învață dintr-o varietate de surse și nu se limitează la structura cursului. Acest lucru se realizează prin utilizarea diferitelor instrumente, cum ar fi instrumentele de prezentare electronică, chat online, con-ferințe, e-mail și resurse bazate pe web. Utilizarea de către profesor a instrumentelor trebuie să promo-veze o experiență de învățare interactivă pentru ca studentul să aibă succes. În învățământul online, inte-racțiunea poate fi asincronă sau sincronă. Un profesor de succes trebuie să stabilească care dintre aceste instrumente și ce tip de sincronizare vor fi cele mai eficiente pentru un anumit grup de studenți la un anumit curs, pentru a promova învățarea maximă. |
||||||
Cuvinte-cheie provocare, tehnologii, resurse, curriculum, interacţiune, grup de studenți |
||||||
|