Key strategies for engaging students in a virtual classroom
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
335 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-18 13:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.111(072.8) (21)
Limba engleză (699)
SM ISO690:2012
ANDONI, Ina. Key strategies for engaging students in a virtual classroom. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. I, pp. 88-90. ISBN 978-9975-50-271-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 10, Vol. I, 2021
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021

Key strategies for engaging students in a virtual classroom

CZU: 811.111(072.8)

Pag. 88-90

Andoni Ina
 
Academy of Economic Studies of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2022


Rezumat

Cursurile online eficiente implică feedback, interacțiune și conținut și promovează auto-învățarea, precum și o înțelegere a stilurilor de învățare. Ele încurajează un curriculum deschis, în care studenții învață dintr-o varietate de surse și nu se limitează la structura cursului. Acest lucru se realizează prin utilizarea diferitelor instrumente, cum ar fi instrumentele de prezentare electronică, chat online, con-ferințe, e-mail și resurse bazate pe web. Utilizarea de către profesor a instrumentelor trebuie să promo-veze o experiență de învățare interactivă pentru ca studentul să aibă succes. În învățământul online, inte-racțiunea poate fi asincronă sau sincronă. Un profesor de succes trebuie să stabilească care dintre aceste instrumente și ce tip de sincronizare vor fi cele mai eficiente pentru un anumit grup de studenți la un anumit curs, pentru a promova învățarea maximă.

Cuvinte-cheie
provocare, tehnologii, resurse, curriculum, interacţiune, grup de studenți