Articolul precedent |
Articolul urmator |
343 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-29 20:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[37.07:005+37.091](498) (1) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198) |
Management (1894) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 IACOB, Anca-Maria. Competențele profesionale determinative ale profesorului desăvârșit. In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 222-236. ISBN 978-9975-46-567-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021 | ||||||
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale" 1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: [37.07:005+37.091](498) | ||||||
Pag. 222-236 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In my view, the perfect teacher is a complex personality whose purpose is to awaken in students hidden miracles and determine them to find a meaning in the vine, encouraging and motivating them to change. The perfect teacher must encourage his students by his own example, being a self-taught person and have decisive professional skills. The article describes the skills needed for a teacher as well as the recipe for a successful teacher. |
||||||
Cuvinte-cheie skills, perfect teacher, competențe, professor desăvârșit |
||||||
|