Articolul precedent |
Articolul urmator |
435 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 15:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.211.24+37.015.3 (4) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina, DAVIDESCU, Liliana Maria. Rolul factorilor educaționali în dezvoltarea abilităților sociale la preșolarii de 5-6 ani. In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 150-166. ISBN 978-9975-46-567-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021 | ||||||
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale" 1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.211.24+37.015.3 | ||||||
Pag. 150-166 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol reflectă reperele dezvoltării abilităților sociale la preșcolarii de 5-6 ani din perspectiva factorilor educaționali. Sunt redate conceptele de dezvoltare socială, competențe sociale, tipurile de abilități interpersonale ca : relaționarea socială și rezolvarea de probleme. De asemenea, sunt cercetați și analizați factorii de influență în dezvoltarea socială a preșcolarilor. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare socială, abilități sociale, preşcolari, competențe inerpersonale, intrapersoanle, factori educaționali, social development, social skills, preschool, interpersonal skills, intrapersonal, educational factors |
||||||
|