Eficiența programului de intervenție psihologică duală la adolescenții delincvenți
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
413 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-05 13:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.624-053.6+159.94:615.851+37.015.3 (1)
Psihologie socială (983)
Psihologie (3398)
Fizioterapie. Terapie fizică. Radioterapie. Alte tratamente terapeutice non-medicamentoase (288)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
RACU, Igor, NICOLAESCU, Eliza. Eficiența programului de intervenție psihologică duală la adolescenții delincvenți. In: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali, 12 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS, 2021, pp. 224-233. ISBN 978-9975-46-570-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali 2021
Conferința "Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali"
Chişinău, Moldova, 12 noiembrie 2021

Eficiența programului de intervenție psihologică duală la adolescenții delincvenți

CZU: 316.624-053.6+159.94:615.851+37.015.3

Pag. 224-233

Racu Igor1, Nicolaescu Eliza2
 
1 Necunoscută, Moldova,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 aprilie 2022


Rezumat

This article presents data from the research on personality development of delinquent adolescents, conducted on a group of 210 adolescents. This study led us to the idea that the delinquent potential of adolescents can be ameliorated through a dual psychological training program, which activates personal resources and develops the emotional and behavioral management skills of these young people. Dual psychological intervention in juvenile delinquency is a complex process, which included family, individual and group psychological intervention sessions, involving both the adolescent and his family.

Cuvinte-cheie
adolescents, juvenile delinquency, risk factors, psychological intervention

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-154374</doi_batch_id>
<timestamp>1714230308</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>idsi@asm.md</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali</full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2021</year>
</publication_date>
<isbn>978-9975-46-570-0.</isbn>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Eficiența programului de intervenție psihologică duală la adolescenții delincvenți</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Igor</given_name>
<surname>Racu</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Eliza</given_name>
<surname>Nicolaescu</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2021</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>224</first_page>
<last_page>233</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>