Articolul precedent |
Articolul urmator |
303 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-11 19:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.613:159.92/.95+316.77 (1) |
Psihologie socială (983) |
Psihologie (3397) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790) |
SM ISO690:2012 BÎTCA, Lucia. Autopromovarea și construcția socială a personalității. In: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali, 12 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS, 2021, pp. 233-240. ISBN 978-9975-46-570-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali 2021 | ||||||
Conferința "Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali" Chişinău, Moldova, 12 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.613:159.92/.95+316.77 | ||||||
Pag. 233-240 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Success requires interacting with other people. We can’t control the other side of those interactions. But we can think about how the other person might see us and make choices about what we want to convey. Self presentation is any behavior or action made with the intention to influence or change how other people see you. Anytime we're trying to get people to think of us a certain way, it's an act of self presentation. Generally speaking, we work to present ourselves as favorably as possible. Self promotion is vital to stand out against your plentiful competition. |
||||||
Cuvinte-cheie self promotion, social construction, impression management, self presentation, social desirability |
||||||
|