Articolul precedent |
Articolul urmator |
469 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-08 11:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942-053.6+37.015.3 (6) |
Psihologie (3398) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 PLESEA, Andreea Cristina. Efectele mediului de dezvoltare și implicațiile inteligenței emoționale asupra competențelor socioemoționale ale adolescenților. In: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali, 12 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS, 2021, pp. 217-224. ISBN 978-9975-46-570-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali 2021 | ||||||
Conferința "Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali" Chişinău, Moldova, 12 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942-053.6+37.015.3 | ||||||
Pag. 217-224 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article reviews certain aspects of the influence of family, school and social environment on adolescent development, also highlights the importance of developing emotional intelligence in adolescents as a condition for ensuring school success, interrelationship and later professional. Emotional intelligence determines a person's ability to regulate their impulses, to be aware of their own emotions as well as those of others. |
||||||
Cuvinte-cheie adolescents, emotional intelligence, personal development, family environment, Digital technology, social environment |
||||||
|