Impedimentele și strategiile școlarizării copiilor romi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
386 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 21:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[37.04-053.2+159.922.7](=214.58) (1)
SM ISO690:2012
GULICA, Lidia, RAPEȘCO, Veronica. Impedimentele și strategiile școlarizării copiilor romi. In: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali, 12 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS, 2021, pp. 212-216. ISBN 978-9975-46-570-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali 2021
Conferința "Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali"
Chişinău, Moldova, 12 noiembrie 2021

Impedimentele și strategiile școlarizării copiilor romi

CZU: [37.04-053.2+159.922.7](=214.58)

Pag. 212-216

Gulica Lidia, Rapeșco Veronica
 
Instituția Publică Gimnaziul din Vulcănești
 
 
Disponibil în IBN: 19 aprilie 2022


Rezumat

This article reflects the daily problem of schooling and absenteeism of Rom children from the Vulcănești Public School Institution, from Ciorești commune, from the Nisporeni district. The impediments are found and are determined to the educational process such as: the passivity of the parents in the activity of the educational process, pour living conditions, absence of financial means, lack of preschool training, migration, early marriages, language barriers, begging. At the same time the strategies for solving the problem in force are also elucidated.

Cuvinte-cheie
educational actors, impediments, Strategies, schooling, absenteism, migration, begging