Articolul precedent |
Articolul urmator |
587 54 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-08 12:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.135.1+821.135.1:004 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 GALAȚANU, Daniela. Utilizarea instrumentelor digitale în procesul de predare-învăţare-evaluare la lecţiile de limba şi literatura română. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 52-55. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.135.1+821.135.1:004 | ||||||
Pag. 52-55 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol prezintă modurile de utilizare a instrumentelor digitale în procesul de predare-învățare-evaluare în cadrul orelor de limbă și literatură română. Actualitatea interesului pentru platformele online de tip eLearning în scopuri educaționale este incontestabilă, mai ales reieșind din contextul actual pandemic și învățământul la distanță. Importanța și rolul acestor instrumente prevede și o soluție pentru problema lipsei de interes și atenție la elevi în contextul utilizării metodelor tradiționale de predare-învățare-evaluare. Astfel, este propusă o colecție de platforme educaționale și instrumente digitale, cu accent pe originalitatea și diversitatea acestora, pe funcțiile specifice, avantaje și dezavantaje. |
||||||
Cuvinte-cheie online, instrument digital, platformă educațională, elearning, predare-învăţare-evaluare, online, digital tool, educational platform, eLearning, teaching-learning-assessment |
||||||
|