Utilizarea instrumentelor digitale în procesul de predare-învăţare-evaluare la lecţiile de limba şi literatura română
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
587 54
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-08 12:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.135.1+821.135.1:004 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456)
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
GALAȚANU, Daniela. Utilizarea instrumentelor digitale în procesul de predare-învăţare-evaluare la lecţiile de limba şi literatura română. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 52-55. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 3, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Utilizarea instrumentelor digitale în procesul de predare-învăţare-evaluare la lecţiile de limba şi literatura română

CZU: 37.016:811.135.1+821.135.1:004

Pag. 52-55

Galațanu Daniela
 
Liceul Teoretic „George Meniuc“
 
 
Disponibil în IBN: 12 aprilie 2022


Rezumat

Acest articol prezintă modurile de utilizare a instrumentelor digitale în procesul de predare-învățare-evaluare în cadrul orelor de limbă și literatură română. Actualitatea interesului pentru platformele online de tip eLearning în scopuri educaționale este incontestabilă, mai ales reieșind din contextul actual pandemic și învățământul la distanță. Importanța și rolul acestor instrumente prevede și o soluție pentru problema lipsei de interes și atenție la elevi în contextul utilizării metodelor tradiționale de predare-învățare-evaluare. Astfel, este propusă o colecție de platforme educaționale și instrumente digitale, cu accent pe originalitatea și diversitatea acestora, pe funcțiile specifice, avantaje și dezavantaje.

This article presents the ways of using digital tools in the teaching-learning-assessment process at Romanian language and literature classes. The actuality of the interest in online eLearning platforms for educational purposes is undeniable, especially in light of the current pandemic context and distance learning. The importance and role of these tools also provide a solution to the problem of lack of interest and attention at pupils in the context of using traditional teaching-learning-assessment methods. Thus, a collection of educational platforms and digital tools is proposed, with an emphasis on their originality and diversity, on their specific functions, advantages and disadvantages.

Cuvinte-cheie
online, instrument digital, platformă educațională, elearning, predare-învăţare-evaluare,

online, digital tool, educational platform, eLearning, teaching-learning-assessment