Articolul precedent |
Articolul urmator |
414 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 08:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8821.135.1 (7) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 GALAȚANU, Daniela. Îndrumări metodice la predarea operei lui Mircea Eliade în școală. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 47-51. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.8821.135.1 | ||||||
Pag. 47-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol prezintă un ansamblu de îndrumări metodice la predarea operei lui Mircea Eliade în şcoală. Actualitatea cercetării evidențiază studiul creației literare de tip fantastic, care cultivă elevilor gustul estetic și joacă un rol important în dezvoltarea imaginației și a creativității. Drept model relevant în acest scop se propune nuvela fantastică „La ţigănci”. Analiza personajelor, simbolurilor și a stărilor postlecturale conduc spre realizarea obiectivului cercetării – aprecierea dezvoltării anumitor competenţe la elevi prin studiul operei lui Mircea Eliade. |
||||||
Cuvinte-cheie fantastic, realitate, sacru, profan, simbol, fantastic, reality, sacred, profane, symbol |
||||||
|