Articolul precedent |
Articolul urmator |
451 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 19:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.314.6:373.3 (1) |
Educație (14334) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 BURAGA, Ala. Parteneriatul educațional – mijloc de stimulare a elevilor din clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 148-151. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.314.6:373.3 | ||||||
Pag. 148-151 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Parteneriatul educațional reprezintă un set de acțiuni planificate pe o durată determinată de timp, care urmărește atingerea unor obiective. El asigură elevilor experiențe concrete de viață și contribuie la îmbunătățirea și formarea competențelor operaționale, informaționale și de comunicare. Elevii se găsesc în fața unor situații concrete, fiind determinați să elaboreze, să redea prin intermediul limbajului oral, scris, plastic idei, păreri, impresii, creându-și propriile resurse de învățare. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect, parteneriat, elevi, etape, activităţi, project, partnership, students, stages, activities |
||||||
|