Articolul precedent |
Articolul urmator |
379 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-29 09:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.388:91+37.033 (1) |
Educație (14334) |
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (431) |
SM ISO690:2012 PĂTRAȘCU, Alexandra. Rolul activițăților practico-aplicative în geografie pentru formarea competenței ecologice. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Biologie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.1, pp. 224-230. ISBN 978-9975-76-390-5 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 9, Vol.1, 2022 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.388:91+37.033 | ||||||
Pag. 224-230 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această lucrare evidențiază importanța activităților practico-aplicative în formarea competenței ecologice. Protejarea mediulul înconjurător, conservarea anumitor elemente naturale sau antropice din cadrul acestuia reprezintă una dintre prioritățile actualei generații, nevoită să acționeze rapid, fără raportare doar la informarea teoretică, pentru a putea beneficia de un mediu cât mai natural, pe care, prin păstrare, ocrotire să-l transmită generațiilor viitoare. Formarea competenței ecologice are la bază educația ecologică a elevilor, conștientizarea de către aceștia a problemelor de mediu. Această educație se realizează în mod practic printr-o învățare concretă în urma unor activități practice care implică atât acțiuni motrice cât și acumularea de cunoștințe, deprinderi și abilități. |
||||||
Cuvinte-cheie activități practico- aplicative, competențe, educaţie ecologică, practical-applied activities, skills, environmental education |
||||||
|