Rolul activițăților practico-aplicative în geografie pentru formarea competenței ecologice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
379 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-29 09:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.388:91+37.033 (1)
Educație (14334)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (431)
SM ISO690:2012
PĂTRAȘCU, Alexandra. Rolul activițăților practico-aplicative în geografie pentru formarea competenței ecologice. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Biologie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.1, pp. 224-230. ISBN 978-9975-76-390-5 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 9, Vol.1, 2022
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022

Rolul activițăților practico-aplicative în geografie pentru formarea competenței ecologice

The role of practical-applicative activities in Geography for training ecological competence

CZU: 371.388:91+37.033

Pag. 224-230

Pătrașcu Alexandra12
 
1 Colegiul Național „Alexandru Odobescu”, Pitești,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 24 martie 2022


Rezumat

Această lucrare evidențiază importanța activităților practico-aplicative în formarea competenței ecologice. Protejarea mediulul înconjurător, conservarea anumitor elemente naturale sau antropice din cadrul acestuia reprezintă una dintre prioritățile actualei generații, nevoită să acționeze rapid, fără raportare doar la informarea teoretică, pentru a putea beneficia de un mediu cât mai natural, pe care, prin păstrare, ocrotire să-l transmită generațiilor viitoare. Formarea competenței ecologice are la bază educația ecologică a elevilor, conștientizarea de către aceștia a problemelor de mediu. Această educație se realizează în mod practic printr-o învățare concretă în urma unor activități practice care implică atât acțiuni motrice cât și acumularea de cunoștințe, deprinderi și abilități.

This paper highlights the importance of practical-applicative activities in the formation of ecological competence. Protecting the environment, conserving certain natural or anthropogenic elements within it is one of the priorities of the current generation, forced to act quickly, without reference only to theoretical information, in order to benefit from a more natural environment, which by preservation, protection to pass it on to future generations. The formation of ecological competence is based on the ecological education of students, their awareness of environmental issues. This education is also carried out in a practical way, through a concrete learning following some practical activities, which involve motor actions as well as the accumulation of knowledge, skills and abilities.

Cuvinte-cheie
activități practico- aplicative, competențe, educaţie ecologică,

practical-applied activities, skills, environmental education