The impact of internet technologies on the producer-consumer-eater relationship
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
398 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 09:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
658.89:004 (1)
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (88)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
BELHARAR, Ouafae, CHAKOR, Abdellatif. The impact of internet technologies on the producer-consumer-eater relationship. In: Journal of Social Sciences, 2022, vol. 5, nr. 1, pp. 80-87. ISSN 2587-3490. DOI: https://doi.org/10.52326/jss.utm.2022.5(1).10
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Journal of Social Sciences
Volumul 5, Numărul 1 / 2022 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504

The impact of internet technologies on the producer-consumer-eater relationship

Impactul tehnologiilor internet asupra relației producător-consumator alimentar

DOI:https://doi.org/10.52326/jss.utm.2022.5(1).10
CZU: 658.89:004

Pag. 80-87

Belharar Ouafae, Chakor Abdellatif
 
Mohammed V. University in Rabat, Rabat
 
 
Disponibil în IBN: 9 martie 2022


Rezumat

The consumer is looking for good food and better nutrition. He understood very well that food and health are closely linked. What is confirmed today is the feeling of a change in the apparent balance of knowledge and power in relation to food, which requires some adjustment on the part of producers. This article, based on a review of the scientific literature, aims to understand how the use of the Internet changes the relationship between producer and consumer, resulting from the increase in the number of consumers of the Internet. According to the analysis, the development of food trade on the Internet contributes to changing this relationship between producer and consumer. The consumer no longer assumes the role of passive partner, but becomes more "empowered" or enters into more equal relations with brands thanks to digital devices.

Consumatorul caută mâncare bună și o nutriție mai bună. A înțeles foarte bine că hrana și sănătatea sunt strâns legate. Ceea ce se confirmă astăzi este sentimentul unei schimbări în echilibrul aparent de cunoştinţe şi putere în raport cu alimentele, care necesită oanumită ajustare din partea producătorilor. Acest articol, bazat pe o trecere în revistă aliteraturii științifice, își propune să înțeleagă modul în care utilizarea internetului schimbărelația dintre producător și consumator, rezultată din creșterea numarului de consumatori aInternetului. Conform analizei efectuate, dezvoltarea comerțului cu alimente pe internetcontribuie la schimbarea acestei relații dintre producător și consumator. Consumatorul nu îșimai asumă rolul de partener pasiv, ci devine mai „împuternicit” sau intră în relații maiegalitare cu mărcile datorită dispozitivelor digitale.

Cuvinte-cheie
Consumer-eater, Food, power, health, empowered.,

Consumator de alimente, alimentaţie, putere, sănătate, împuternicit