Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-31 14:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
364.271-57.87+37.064.3 (1) |
Probleme sociale care reclamă ajutor și asistență. Tipuri de ajutoare sociale (550) |
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (121) |
![]() BORDENIUC, Adriana. Perspective teoretice de abordare a fenomenului de bullying. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 188-191. ISBN 978-9975-158-39-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2021 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 364.271-57.87+37.064.3 | ||||||
Pag. 188-191 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article presents the theoretical perspectives in approaching the bullying as social phenomenon. The impact of the phenomenon needs to be analyzed from different perspectives, like: psychological, social, behavioral, cognitive, etc. |
||||||
|