Perspective teoretice de abordare a fenomenului de bullying
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
382 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-31 14:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
364.271-57.87+37.064.3 (1)
Probleme sociale care reclamă ajutor și asistență. Tipuri de ajutoare sociale (550)
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (121)
SM ISO690:2012
BORDENIUC, Adriana. Perspective teoretice de abordare a fenomenului de bullying. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 188-191. ISBN 978-9975-158-39-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SU, SS, 2021
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale"
Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021

Perspective teoretice de abordare a fenomenului de bullying

CZU: 364.271-57.87+37.064.3

Pag. 188-191

Bordeniuc Adriana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 februarie 2022


Rezumat

The article presents the theoretical perspectives in approaching the bullying as social phenomenon. The impact of the phenomenon needs to be analyzed from different perspectives, like: psychological, social, behavioral, cognitive, etc.