Particularități ale procesului de integralizare a cunoștințelor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
516 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-27 14:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001.2+37.013.3 (1)
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1392)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
PETROVSCHI, Nina, SBARCIU, Călin. Particularități ale procesului de integralizare a cunoștințelor. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 28-36. ISBN 978-9975-56-934-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională"
Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021

Particularități ale procesului de integralizare a cunoștințelor

CZU: 001.2+37.013.3

Pag. 28-36

Petrovschi Nina1, Sbarciu Călin2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 9 februarie 2022


Rezumat

The integrationist view of educational phenomena brings with it a more complex approach to the world, to the possibilities of its broader and more diverse investigation. We are today at a time when the distance between education and completeness in education is reduced by the day, prefigured by a new specific construct. Classical, modernist models, which have long dominated, are revised in the light of the new guidelines, thus changing the perspectives of knowledge in the educational process.