Articolul precedent |
Articolul urmator |
517 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-27 14:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.2+37.013.3 (1) |
Наука и знание в целом. Науковедение. Организация умственного труда (1392) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina, SBARCIU, Călin. Particularități ale procesului de integralizare a cunoștințelor. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 28-36. ISBN 978-9975-56-934-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021 | ||||||
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională" Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 001.2+37.013.3 | ||||||
Pag. 28-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The integrationist view of educational phenomena brings with it a more complex approach to the world, to the possibilities of its broader and more diverse investigation. We are today at a time when the distance between education and completeness in education is reduced by the day, prefigured by a new specific construct. Classical, modernist models, which have long dominated, are revised in the light of the new guidelines, thus changing the perspectives of knowledge in the educational process. |
||||||
|