Adaptarea psihosocială a elevilor în viziunea cadrelor didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
372 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 18:35
SM ISO690:2012
. Adaptarea psihosocială a elevilor în viziunea cadrelor didactice. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 139-147. ISBN 978-9975-56-952-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități"
Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021

Adaptarea psihosocială a elevilor în viziunea cadrelor didactice


Pag. 139-147

 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2022


Rezumat

The article presents visions of teachers in the general education system regarding the psychosocial adaptation of pupils as an important factor for optimal personality development. From the multitude of listed problems, the teachers indicate the levels of manifestation for: psychosocial adaptation, school adaptation, adaptation to the educational process in online format. In this context, there are highlighted some necessary actions meant to improve the problems of psychosocial and school adaptation of pupils.