Valoarea formativă a observărilor la lecţiile de ştiinţe în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
308 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-19 16:26
SM ISO690:2012
CIOBANU, Lora. Valoarea formativă a observărilor la lecţiile de ştiinţe în clasele primare. In: Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte, 29 octombrie 2015, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 96-102. ISBN 978-9975-132-45-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar 2015
Conferința "Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar"
Bălți, Moldova, 29 octombrie 2015

Valoarea formativă a observărilor la lecţiile de ştiinţe în clasele primare


Pag. 96-102

Ciobanu Lora
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 1 februarie 2022


Rezumat

In the present article highlights the value of Formative Observation science lessons in primary school. For this purpose highlight the lessons of science observations types and methods of organizing them.