Articolul precedent |
Articolul urmator |
699 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 10:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+1599.922.7:373.24 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
FILOSOFIE. PSIHOLOGIE (4598) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 LUCHIANENCO, Lilia. Aspecte psihopedagogice de actualitate în educația timpurie. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 164-170. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+1599.922.7:373.24 | ||||||
Pag. 164-170 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Toate dimensiunile dezvoltării sunt interdependente, se află într-o strânsă relaţionare reciprocă, care se influenţează şi se dezvoltă simultan. Educaţia timpurie înglobă ideea că dezvoltarea timpurie constituie baza personalităţii. Reuşita educaţională depinde de toţi agenţii cu influenţe asupra copilului, pornind de la familie, instituţii de educaţie și comunitate. În această perioadă educaţia este un proces multidisciplinar, care se centrează pe dezvoltarea fizică, pe dezvoltarea cognitivă și socio-emoţională. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, sarcini, domenii, copil, problemă, soluții., education, tasks, areas, child, problem, Solutions |
||||||
|