Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
466 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 20:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7+159.942 (1) |
Psihologie (3397) |
SM ISO690:2012 RACU, Iulia, NIŢA, Lilia. Particularităţile conștiinciozităţii, stabilităţii emoţionale și autonomiei la preadolescenţi. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 4(72), pp. 68-74. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.09 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(72) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.09 | ||||||
CZU: 159.922.7+159.942 | ||||||
Pag. 68-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest studiu prezentăm și descriem rezultatele demersului constativ al trăsăturilor de personalitate (conștiinciozitate, stabilitate emoţională și autonomie) la preadolescenţii contemporani. Lotul de subiecţi a cuprins un număr de 239 de preadolescenţi, cu vârste cuprinse între 10 și 15 ani. În rezultatul aplicării Chestionarului de Personalitate cu 5 Factori (Chestionarul CP5F), am stabilit că un număr mic dintre aceştia au nivel înalt de dezvoltare a conștiinciozităţii, stabilităţii emoţionale și autonomiei. De asemenea, am evidenţiat faptul că stabilitatea emoţională și autonomia sunt mai accentuate în rândul preadolescenţilor decât în rândul altor categorii de persoane, iar cei cu vârste de 14-15 ani demonstrează mai multă stabilitate emoţională și autonomie. |
||||||
Cuvinte-cheie trăsături de personalitate, conștiinciozitate, stabilitate emoțională, autonomie, preadolescenţă, diferenţe de gen și vârstă, personality traits, conscientiousness, emotional stability, Autonomy, preadolescence, gender and age difference. |
||||||
|