Articolul precedent |
Articolul urmator |
452 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 20:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.992.7 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4024) |
Psihologie (3475) |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina. Cunoașterea contextuală - coordonată a învățării prin acțiune. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 71-78. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.992.7 | ||||||
Pag. 71-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se analizează specificul cunoașterii contextuale care promovează interacţiunea elevului cu însăşi situaţia de învăţare în care este antrenat. Contextualizarea asigură apropierea elevului de viaţa reală şi de eventualele probleme cu care se poate confrunta, îl transformă în stăpânul propriilor formări şi dezvoltări, favorizează dezvoltarea capacităţilor psihice de analiză critică, de a lua decizii şi de soluţionare promptă a cazului, oferă oportunităţi în realizarea legăturii între teorie şi practică, cultivă spiritul de responsabilitate şi accelerează maturizarea socio-morală. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare prin acţiune, caracterul situativ al învăţării, contextualitate, studiul de caz, situaţie autentică de cercetare, proiectul, pragmatica., action learning, the situational character of learning, contextualization, case study, authentic research situation, the project, pragmatics. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Petrovschi, N.P.</dc:creator> <dc:date>2021</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În articol se analizează specificul cunoașterii contextuale care promovează interacţiunea elevului cu însăşi situaţia de învăţare în care este antrenat. Contextualizarea asigură apropierea elevului de viaţa reală şi de eventualele probleme cu care se poate confrunta, îl transformă în stăpânul propriilor formări şi dezvoltări, favorizează dezvoltarea capacităţilor psihice de analiză critică, de a lua decizii şi de soluţionare promptă a cazului, oferă oportunităţi în realizarea legăturii între teorie şi practică, cultivă spiritul de responsabilitate şi accelerează maturizarea socio-morală.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>This article analyzes the specifics of contextual language that promotes thetudent’s interaction with the learning situation in which he is involved. Contextualization ensures the student’s closeness to real life and the possible problems he may face, turns him into the master of his own training and development, favours the development of mental abilities for critical analysis, decision making and prompt case resolution, provides opportunities to make the connection between theory and practice, it cultivates the spirit of responsibility and accelerates socio-moral maturation.</p></dc:description> <dc:source>Educația în fața noilor provocări (Vol.2) 71-78</dc:source> <dc:subject>învăţare prin acţiune</dc:subject> <dc:subject>caracterul situativ al învăţării</dc:subject> <dc:subject>contextualitate</dc:subject> <dc:subject>studiul de caz</dc:subject> <dc:subject>situaţie autentică de cercetare</dc:subject> <dc:subject>proiectul</dc:subject> <dc:subject>pragmatica.</dc:subject> <dc:subject>action learning</dc:subject> <dc:subject>the situational character of learning</dc:subject> <dc:subject>contextualization</dc:subject> <dc:subject>case study</dc:subject> <dc:subject>authentic research situation</dc:subject> <dc:subject>the project</dc:subject> <dc:subject>pragmatics.</dc:subject> <dc:title>Cunoașterea contextuală - coordonată a învățării prin acțiune</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>