Articolul precedent |
Articolul urmator |
388 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-27 19:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.854:001.2+004:373.5 (1) |
Educație (14391) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1394) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4189) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026) |
SM ISO690:2012 SIMION, Adina-Daniela. Abordări inter- și transdisciplinare ale chimiei în contextul științelor prin realizarea lecțiilor interactive din gimnaziu în Livresq. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 355-363. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.854:001.2+004:373.5 | ||||||
Pag. 355-363 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul de față realizează abordarea din perspectiva interdisciplinară până la trandisciplinaritate a conținuturilor chimiei în gimnaziu, atunci când se pun bazele acestei discipline, pentru înțelegerea noțiunilor, conceptelor și legilor de bază. Științele trebuie să prezinte într-o manieră explicită relațiile dintre disciplinele înrudite. Interdependența noțiunilor studiate la chimie cu cele de matematică, fizică, biologie, geografie, chiar și religie, istorie, muzică și desen întregesc acest tablou descriptiv al celor prezentate. Se pot face transferuri inter- multi - transdisciplinare complexe prin studierea cu ajutorul lecțiilor interactive pe platforma Ascendia - Livresq. Lecțiile devin unice, vii și interactive, favorizând atractivitatea, dar și stimulând elevul, chiar și profesorul pentru a obține de produse cât mai diversificate. Aceste produse ating obiectivele interdisciplinare propuse într-un mod foarte atractiv pentru elevi și devin foarte elegante într-o prezentare pentru profesor. Elevii sunt puși în situații întâlnite în viața de zi cu zi și reușesc să înțeleagă mai bine fenomenele, conceptele și teoriile studiate. Lecția nu se desfășoară liniar, ci permite o parcurgere personalizată, deoarece în puncte diferite are ramificări care pot duce utilizatorii într-un punct sau în puncte diferite, astfel căpătând o nouă dimensiune. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, multidisciplinaritate, transdisciplinaritate, lecție interactivă, lecție sincronă, lecție asincronă, competențe cheie, scenariu hibrid., interdisciplinarity, multidisciplinarity, transdisciplinarity, interactive lesson, synchronous lesson, asynchronous lesson, key competencies, hybrid scenario. |
||||||
|