Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-18 03:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[371.12+371.15]:37.018.43 (1) |
Educație (14823) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4067) |
![]() DANILOV, Aliona. Rolul profesorului modern în fața noilor provocări. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 37-41. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: [371.12+371.15]:37.018.43 | ||||||
Pag. 37-41 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
A teacher is modern when he has a modern perspective on traditional teaching methods The objective of this article is to highlight the societal challenges and the trends as regards the development of education and training in the context of an information-based society, grounded on knowledge as well as their impact on education. |
||||||
Cuvinte-cheie modern teacker, the role of the teacher, the contemporary world, professionalism, online education., profesor modern, rolul profesorului, lumea contemporană, profesionalism, învăţământul online. |
||||||
|