Rolul profesorului modern în fața noilor provocări
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
453 44
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-18 03:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[371.12+371.15]:37.018.43 (1)
Educație (14823)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4067)
SM ISO690:2012
DANILOV, Aliona. Rolul profesorului modern în fața noilor provocări. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 37-41. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.1, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Rolul profesorului modern în fața noilor provocări

CZU: [371.12+371.15]:37.018.43

Pag. 37-41

Danilov Aliona
 
Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”
 
 
Disponibil în IBN: 26 ianuarie 2022


Rezumat

A teacher is modern when he has a modern perspective on traditional teaching methods The objective of this article is to highlight the societal challenges and the trends as regards the development of education and training in the context of an information-based society, grounded on knowledge as well as their impact on education.

Un profesor este modern atunci când are o perspectivă modernă asupra metodelor tradiționale de predare. Obiectivul acestui articol este de a evidenția provocările societale și tendințele în ceea ce privește dezvoltarea educației și formării în context cu o societate bazată pe informații, bazată pe cunoaștere, precum și pe impactul acestora asupra educaţiei.

Cuvinte-cheie
modern teacker, the role of the teacher, the contemporary world, professionalism, online education.,

profesor modern, rolul profesorului, lumea contemporană, profesionalism, învăţământul online.