Interferențe conceptuale la lecția de istorie: local și național
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
286 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 09:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.894(478) (1)
Educație (14220)
SM ISO690:2012
CONSTANTINOV, Valentin. Interferențe conceptuale la lecția de istorie: local și național. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 237-243. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.1, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Interferențe conceptuale la lecția de istorie: local și național

CZU: 372.894(478)

Pag. 237-243

Constantinov Valentin
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2022


Rezumat

Predarea istoriei în şcoală are mai multe componente-cheie de care depinde succesul întregului proces didactic. Predarea istoriei locale întâmpină la ora actuală multe dificultăţi determinate de lipsa unei strategii şi a unor recomandări a felului cum poate fi abordat un asemenea subiect. În studiul de faţă, noi venim cu un set de recomandări care sperăm să fie utile în procesul de predare a istoriei locale şi a integrării acesteia în istoria naţională.

Teaching history in school has several key components on which the success of the whole teaching process depends. Teaching of local history is currently facing many difficulties due to the lack of a strategy and recommendations on how such a subject can be approached. That is why, in the present study, we come up with a set of recommendations that, we hope, will be useful in the process of teaching local history and integrating it into national history.

Cuvinte-cheie
Istoria locală, istoria națională, istoria Chişinăului, metodologia predării istoriei.,

local history, national history, the history of Chisinau, methodology of teaching history.