Articolul precedent |
Articolul urmator |
286 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 09:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.894(478) (1) |
Educație (14220) |
SM ISO690:2012 CONSTANTINOV, Valentin. Interferențe conceptuale la lecția de istorie: local și național. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 237-243. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.894(478) | ||||||
Pag. 237-243 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Predarea istoriei în şcoală are mai multe componente-cheie de care depinde succesul întregului proces didactic. Predarea istoriei locale întâmpină la ora actuală multe dificultăţi determinate de lipsa unei strategii şi a unor recomandări a felului cum poate fi abordat un asemenea subiect. În studiul de faţă, noi venim cu un set de recomandări care sperăm să fie utile în procesul de predare a istoriei locale şi a integrării acesteia în istoria naţională. |
||||||
Cuvinte-cheie Istoria locală, istoria națională, istoria Chişinăului, metodologia predării istoriei., local history, national history, the history of Chisinau, methodology of teaching history. |
||||||
|