Abordarea inter- și transdisciplinară la orele de limba și literatura română
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
349 29
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-24 12:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.881/82.135.1:001.2 (2)
Educație (14391)
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1394)
SM ISO690:2012
BLANARI, Albina. Abordarea inter- și transdisciplinară la orele de limba și literatura română. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 194-202. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.1, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Abordarea inter- și transdisciplinară la orele de limba și literatura română

CZU: 372.881/82.135.1:001.2

Pag. 194-202

Blanari Albina
 
Instituția Publică Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza", Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2022


Rezumat

Exigențele actuale și de perspectivă ale societății își pune amprenta indubitabil și asupra școlii și, mai ales asupra actorilor ei, elevii și profesorii. Omul contemporan solicită să parcurgă o învăţare dincolo de discipline, un curriculum integrat, care poate fi mai aproape de nevoile lui. Abordarea interdisciplinară la ore asigură o cultură comunicativă necesară elevului, îl formează ca personalitate cu o vastă cultură. Învățarea centrată pe elev oferă elevilor o mai mare autonomie și un control sporit cu privire la disciplina de studiu.

The current and prospective demands of society are undeniable in terms of the school as well and, in particular, its actors, pupils and teachers. The contemporary human being requires to go through the learning process beyond disciplines, an integrated curriculum, which can be closer to his needs. The interdisciplinary approach at classes provides a communication culture necessary for the student and forms him as a personality with a vast culture.

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, gândire critică, inteligențe multiple, abilități de viață, creativitate,

interdisciplinarity, transdisciplinarity, critical thinking, multiple intelligences, life skills, creativity