Articolul precedent |
Articolul urmator |
349 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-24 12:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.881/82.135.1:001.2 (2) |
Educație (14391) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1394) |
SM ISO690:2012 BLANARI, Albina. Abordarea inter- și transdisciplinară la orele de limba și literatura română. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 194-202. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.881/82.135.1:001.2 | ||||||
Pag. 194-202 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Exigențele actuale și de perspectivă ale societății își pune amprenta indubitabil și asupra școlii și, mai ales asupra actorilor ei, elevii și profesorii. Omul contemporan solicită să parcurgă o învăţare dincolo de discipline, un curriculum integrat, care poate fi mai aproape de nevoile lui. Abordarea interdisciplinară la ore asigură o cultură comunicativă necesară elevului, îl formează ca personalitate cu o vastă cultură. Învățarea centrată pe elev oferă elevilor o mai mare autonomie și un control sporit cu privire la disciplina de studiu. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, gândire critică, inteligențe multiple, abilități de viață, creativitate, interdisciplinarity, transdisciplinarity, critical thinking, multiple intelligences, life skills, creativity |
||||||
|