Articolul precedent |
Articolul urmator |
296 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-24 15:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.26:004+37.091 (1) |
Educație (14334) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 ROTARU, Irina, VASILIU, Galina, ȚÎBULEAC, Mariana. Redimensionarea rolului evaluării în contextul educației la distanță: constatări și posibile soluții. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 83-87. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.26:004+37.091 | ||||||
Pag. 83-87 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se referă la particularitățile evaluării – o componentă esențială a procesului complex de predare – învățare – evaluare – în contextul aplicării resurselor digitale. Experimentul didactic realizat ne oferă posibilitatea de a constata indici progresivi, probleme, dar și posibile soluții derivative procesului de evaluare, profilând prisma vizionară a cadrului didactic versus a elevului. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, resurse digitale, progres / regres, docimologie, tradiţie, inovație., evaluation, digital resources, progress / regression, docimology, tradition, innovation |
||||||
|