Redimensionarea rolului evaluării în contextul educației la distanță: constatări și posibile soluții
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
296 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-24 15:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.26:004+37.091 (1)
Educație (14334)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
Organizarea instruirii (533)
SM ISO690:2012
ROTARU, Irina, VASILIU, Galina, ȚÎBULEAC, Mariana. Redimensionarea rolului evaluării în contextul educației la distanță: constatări și posibile soluții. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 83-87. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.1, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Redimensionarea rolului evaluării în contextul educației la distanță: constatări și posibile soluții

CZU: 371.26:004+37.091

Pag. 83-87

Rotaru Irina, Vasiliu Galina, Țîbuleac Mariana
 
Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
 
 
Disponibil în IBN: 26 ianuarie 2022


Rezumat

Articolul se referă la particularitățile evaluării – o componentă esențială a procesului complex de predare – învățare – evaluare – în contextul aplicării resurselor digitale. Experimentul didactic realizat ne oferă posibilitatea de a constata indici progresivi, probleme, dar și posibile soluții derivative procesului de evaluare, profilând prisma vizionară a cadrului didactic versus a elevului.

The article refers to the particularities of evaluation - an essential component of the complex process of teaching - learning - evaluation - in the context of the application of digital resources. The didactic experiment offers us the possibility to ascertain progressive indices, problems, but also possible solutions rooted from the evaluation process, outlining the teacher’s view versus the student.

Cuvinte-cheie
evaluare, resurse digitale, progres / regres, docimologie, tradiţie, inovație.,

evaluation, digital resources, progress / regression, docimology, tradition, innovation