Învățarea socială în cadrul fenomenelor educaționale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
485 39
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 11:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.035 (128)
Educație (14518)
SM ISO690:2012
BARBĂROŞ, Tatiana. Învățarea socială în cadrul fenomenelor educaționale. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 8-12. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.1, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Învățarea socială în cadrul fenomenelor educaționale

CZU: 37.035

Pag. 8-12

Barbăroş Tatiana
 
Universitatea „Ovidius“, Constanţa
 
 
Disponibil în IBN: 31 decembrie 2021


Rezumat

Învățarea socială este o formă de învățare observațională, care presupune repetarea acțiunilor unui model, ales conștient sau de către copil. Modelele pot fi prezentate de către membrii familiei, cadre didactice, persoane semnificative și personaje media. Sunt imitate toate tipurile de comportamente, atitudini și credințe, astfel încât o este necesară o sporită din partea factorilor educogeni. Modelele comportamentale pe care le preiau copiii, conștient sau nu, le influențează întregul traseu educațional.

Social learning is a form of observational learning, which implies repeating a model’s actions, chosen consciously or by the child. Family members, teachers, significant people, and media characters, all can represent models. All types of behaviors, attitudes and beliefs are imitated, so that an increased attention of the educational factors is necessarily required. The behavioral patterns, consciously or not, taken over by the children, influence their entire educational path.

Cuvinte-cheie
învățare socială, model educaţional, modelare,

social learning, educational model, modeling