Articolul precedent |
Articolul urmator |
485 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 11:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.035 (128) |
Educație (14518) |
SM ISO690:2012 BARBĂROŞ, Tatiana. Învățarea socială în cadrul fenomenelor educaționale. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 8-12. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.035 | ||||||
Pag. 8-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea socială este o formă de învățare observațională, care presupune repetarea acțiunilor unui model, ales conștient sau de către copil. Modelele pot fi prezentate de către membrii familiei, cadre didactice, persoane semnificative și personaje media. Sunt imitate toate tipurile de comportamente, atitudini și credințe, astfel încât o este necesară o sporită din partea factorilor educogeni. Modelele comportamentale pe care le preiau copiii, conștient sau nu, le influențează întregul traseu educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie învățare socială, model educaţional, modelare, social learning, educational model, modeling |
||||||
|