Articolul precedent |
Articolul urmator |
528 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 11:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.035 (128) |
Educație (14645) |
SM ISO690:2012 BARBĂROŞ, Tatiana. Învățarea socială în cadrul fenomenelor educaționale. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 8-12. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.035 | ||||||
Pag. 8-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea socială este o formă de învățare observațională, care presupune repetarea acțiunilor unui model, ales conștient sau de către copil. Modelele pot fi prezentate de către membrii familiei, cadre didactice, persoane semnificative și personaje media. Sunt imitate toate tipurile de comportamente, atitudini și credințe, astfel încât o este necesară o sporită din partea factorilor educogeni. Modelele comportamentale pe care le preiau copiii, conștient sau nu, le influențează întregul traseu educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie învățare socială, model educaţional, modelare, social learning, educational model, modeling |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Barbăroş, T.</creatorName> <affiliation>Universitatea „Ovidius“, Constanţa, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Învățarea socială în cadrul fenomenelor educaționale</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-371-4.</relatedIdentifier> <subjects> <subject>învățare socială</subject> <subject>model educaţional</subject> <subject>modelare</subject> <subject>social learning</subject> <subject>educational model</subject> <subject>modeling</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.035</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Învățarea socială este o formă de învățare observațională, care presupune repetarea acțiunilor unui model, ales conștient sau de către copil. Modelele pot fi prezentate de către membrii familiei, cadre didactice, persoane semnificative și personaje media. Sunt imitate toate tipurile de comportamente, atitudini și credințe, astfel încât o este necesară o sporită din partea factorilor educogeni. Modelele comportamentale pe care le preiau copiii, conștient sau nu, le influențează întregul traseu educațional.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Social learning is a form of observational learning, which implies repeating a model’s actions, chosen consciously or by the child. Family members, teachers, significant people, and media characters, all can represent models. All types of behaviors, attitudes and beliefs are imitated, so that an increased attention of the educational factors is necessarily required. The behavioral patterns, consciously or not, taken over by the children, influence their entire educational path.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>