Obiectivele majore ale pedagogului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
328 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 18:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.135 (28)
Educație (14312)
SM ISO690:2012
VERINGA, Tamara. Obiectivele majore ale pedagogului. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 88-91. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.1, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Obiectivele majore ale pedagogului

CZU: 371.135

Pag. 88-91

Veringa Tamara
 
Gimnaziul Covurlui Leova
 
 
Disponibil în IBN: 26 ianuarie 2022


Rezumat

The profession of pedagogue has a great emotional load, because in working with students we consume ourselves by dedication. Every student must be seen as a being who is continuously grinding, actively participating in the instructive-educational approaches. All pedagogical objectives could be achieved by motivating them to lead the formation of competencies. There is no recipe for motivation. Each teacher has his own style of conquering the student.

Profesia de pedagog are o mare încărcătură emoţională, căci în munca cu elevii ne consumăm prin dăruire sufletească. Orice elev trebuie privit ca o fiinţă ce se şlefuieşte continuu, participând activ în demersurile instructiv-educative. Toate obiectivele pedagogului ar putea fi atinse prin motivare ce conduc spre formarea competenţelor. Nu există o reţetă de motivare. Fiecare profesor are stilul său de cucerire a elevului.

Cuvinte-cheie
objectives, motivation, competence,

objectives, motivation, Competence