Articolul precedent |
Articolul urmator |
328 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 18:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.135 (28) |
Educație (14312) |
SM ISO690:2012 VERINGA, Tamara. Obiectivele majore ale pedagogului. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 88-91. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.135 | ||||||
Pag. 88-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The profession of pedagogue has a great emotional load, because in working with students we consume ourselves by dedication. Every student must be seen as a being who is continuously grinding, actively participating in the instructive-educational approaches. All pedagogical objectives could be achieved by motivating them to lead the formation of competencies. There is no recipe for motivation. Each teacher has his own style of conquering the student. |
||||||
Cuvinte-cheie objectives, motivation, competence, objectives, motivation, Competence |
||||||
|