Articolul precedent |
Articolul urmator |
632 50 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 12:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8+37.018.1 (1) |
Psihologie (3398) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 BRICEAG, Silvia, HRIŢCU, Alexandra. Relații deficitare în diada părinte-adolescent: intervenții psihologice. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, 21-22 octombrie 2021, Chişinău. Chisinau, Republic of Moldova: Editura „Lexon-Prim”, 2021, Ediția XXXII, pp. 27-37. ISBN 978-9975-50-269-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective Ediția XXXII, 2021 |
||||||
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective" Chişinău, Moldova, 21-22 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.8+37.018.1 | ||||||
Pag. 27-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
It is well known that the parent-child relationship can be considered the most important of the relationships that can generally be formed between people. In addition to being a definitive and indestructible bond, it should also be the closest and strongest possible bond between people. Nothing in this world compares to a successful relationship full of understanding, respect, and love, as is the relationship between parents and their children. |
||||||
Cuvinte-cheie relations, parents, teenager, conflicts, psychologist |
||||||
|