Evaluarea comunicării și satisfacției în cadrul învățământului online a elevilor asistenți medicali
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
339 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 13:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
337.36:61+37.018.43 (1)
Economie. Științe economice (9400)
Științe medicale. Medicină (11143)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
PANAS, Silvia, POSTICA, Ludmila. Evaluarea comunicării și satisfacției în cadrul învățământului online a elevilor asistenți medicali. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.2, pp. 37-43. ISBN 978-9975-76-370-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii
Ediția 1, vol.2, 2021
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii"
Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021

Evaluarea comunicării și satisfacției în cadrul învățământului online a elevilor asistenți medicali

CZU: 337.36:61+37.018.43

Pag. 37-43

Panas Silvia1, Postica Ludmila23
 
1 Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”,
2 Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“,
3 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 10 ianuarie 2022


Rezumat

Profesori din învăţământul profesional tehnic au o preocupare deosebită faţă de procesul de comunicare, evaluare şi înțelegere, datorită schimbărilor accelerate din cadrul sistemului de învăţământ, reformelor educaţionale şi trecerii la învățământul online. Așadar, în condițiile actuale, profesorul trebuie să găsească metodele potrivite pentru a putea susține la același nivel calitatea procesului educațional. Predarea în mediul online pune la încercare capacitatea profesorului de a se adapta la noile condiții și de ași pune în valoare creativitatea și inventivitatea. Acest studiu a avut ca scop identificarea factorilor de satisfacție și comunicare a elevilor în cadrul lecțiilor la distanță.

Teachers in technical vocational education have a special concern for the process of communication, assessment and understanding, due to the accelerated changes in the education system, educational reforms and the transition to online education. Therefore, in the current conditions, the teacher must find the right methods to be able to support at the same level the quality of the educational process. Teaching in the online environment tests the teacher's ability to adapt to new conditions and to value his creativity and inventiveness. This study aimed to identify the factors of satisfaction and communication of students in distance learning.

Cuvinte-cheie
educație profesională tehnică, proces de comunicare, metode corecte, proces educaţional, mediu online, factori de satisfacție, învăţământ la distanţă,

technical vocational education, process of communication, right methods, educational process, online environment, factors of satisfaction, distance learning