Articolul precedent |
Articolul urmator |
370 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 13:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
337.36:61+37.018.43 (1) |
Economics. Economic science (9565) |
Medical sciences (11480) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4076) |
SM ISO690:2012 PANAS, Silvia, POSTICA, Ludmila. Evaluarea comunicării și satisfacției în cadrul învățământului online a elevilor asistenți medicali. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.2, pp. 37-43. ISBN 978-9975-76-370-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii Ediția 1, vol.2, 2021 |
|
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii" Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021 | |
|
|
CZU: 337.36:61+37.018.43 | |
Pag. 37-43 | |
Descarcă PDF | |
Rezumat | |
Profesori din învăţământul profesional tehnic au o preocupare deosebită faţă de procesul de comunicare, evaluare şi înțelegere, datorită schimbărilor accelerate din cadrul sistemului de învăţământ, reformelor educaţionale şi trecerii la învățământul online. Așadar, în condițiile actuale, profesorul trebuie să găsească metodele potrivite pentru a putea susține la același nivel calitatea procesului educațional. Predarea în mediul online pune la încercare capacitatea profesorului de a se adapta la noile condiții și de ași pune în valoare creativitatea și inventivitatea. Acest studiu a avut ca scop identificarea factorilor de satisfacție și comunicare a elevilor în cadrul lecțiilor la distanță. |
|
Cuvinte-cheie educație profesională tehnică, proces de comunicare, metode corecte, proces educaţional, mediu online, factori de satisfacție, învăţământ la distanţă, technical vocational education, process of communication, right methods, educational process, online environment, factors of satisfaction, distance learning |
|
|