Articolul precedent |
Articolul urmator |
357 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-01 10:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (488) |
Organizarea instruirii (539) |
SM ISO690:2012 BALAN, Aurelia. Factorii determinanți ai transferului de inovații pedagogice. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.2, pp. 7-13. ISBN 978-9975-76-370-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii Ediția 1, vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii" Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 7-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt evidențiați factorii care modelează transferul de inovații pedagogice. Sunt specificate taxonomii ale factorilor determinanți ai transferului de inovații după diferiți autori, având la bază criterii obiective al clasificărilor respective. Drept factor de bază este considerată schimbarea în educație cu toate avantajele și dezavantajele ei. De asemenea, se argumentează faptul că proceselor inovatoare în învățământ este asociată cu dezvoltarea proceselor inovatoare din alte domenii sociale, care capătă un caracter special și determină specificul formării unei personalități creative extrem de profesionale capabile să inoveze. |
||||||
Cuvinte-cheie inovaţie, factori ai inovației, proces inovaţional, schimbare, dezvoltare, innovation, factors of innovation, innovative process, change, development |
||||||
|